Tento druh manikúry je v posledních letech velmi trendy. Jestliže vás již nebaví obyčejné nehty, pak vás tento způsob jistě osloví.
Odkud se vzala?
Různorodé zdobení nehtů je v oblibě již po mnoho let, přijít však s něčím novým a neokoukaným může být složité. Logománie se poprvé objevila na módních přehlídkách, kde ji představila známá značka Balenciaga nebo také Marc Jobs. Nosit svou oblíbenou značku na nehtech se brzy stalo velmi populárním. Výhodou je, že pro vyjádření záliby v konkrétní značce vám stačí manikúra, nikoliv drahá trička či kabelky.
Jaký styl?
Vzhledem k tomu, že módní průmysl ovládá nepřeberné množství luxusních značek, nabízí se vám obrovský výběr motivů, z kterých si můžete vybrat. Populární bývají hlavně známé značky jako například Louis Vuitton, Fendi, Chanel, Dior a podobně. Tyto značky mají svá typická loga, která na nehtech perfektně vyniknou. Provedení můžete zvolit decentní a minimalistické, bez problému se však můžete ozdobit i nepřehlédnutelnými motivy na svých nehtech, záleží jen na vás, co preferujete. Možností může být také kombinace dvou různých značek.
Jak na to?
Tento druh manikúry je vzhledem ke své povaze velmi náročný na provedení. Jestliže máte zkušenosti s úpravou nehtů doma, pak samozřejmě můžete logománii vyzkoušet ihned na vlastní kůži a vytvořit si motiv, po kterém toužíte. Jistější variantou však bude, pokud navštívíte profesionální manikérku. Ta vám zajistí perfektní vzhled vašich nehtů, ať už si vyberete jakoukoliv značku. Rozhodně neváhejte s návštěvou salónu, přeci jen je to menší investice než nákup u dané značky, a vyplatí se vám pro krásný vzhled nehtů.
Logománie je zajímavým způsobem, jak ozvláštnit svůj celkový vzhled. Jde o velmi variabilní manikúru, kterou lze přizpůsobit každé situaci.
Zdroj foto: miranda.sapo.pt