S blížícím se koncem roku mnoho firem přemýšlí, jak ocenit a potěšit své klienty a oslovit také nové zákazníky, kteří by mohli jejich služeb v budoucnu využít. Dobrým řešením jsou firemní PF. Jedná se o dlouholetou tradici rozesílání novoročních přání a pozdravů. Je to skvělý způsob, jak se připomenout a potěšit klienty – a vše ke konci roku, kdy je ideální čas na bilancování, zhodnocení svých dosavadních životních kroků a přemýšlení o těch budoucích. I vaše firma se může „péefkem“ pozitivně prezentovat a vkročit do nového roku s novými zákazníky.
Jak PF poslat?
Možnosti jsou v podstatě dvě – můžete zvolit klasickou poštovní cestu, nebo zaslat PF elektronicky, prostřednictvím emailu. Elektronické PF se v posledních letech těší velké oblibě – a nejen proto, že je rychlejší a ekologičtější forma, ale také šetříte náklady na tisk a dopravu. Bohužel nevýhodou může být, když taková novoročenka může snadno zapadnout mezi stovkami dalších. V takovém případě alespoň usilujte o to nějak vystoupit z davu – například netradičním nápadem či provedením.
Papírové „péefko“ je sice nákladnější, ale dává zákazníkovi najevo, že jste si s výrobou dali skutečně práci a tím pádem si ho tedy opravdu vážíte. Je tedy jen na vás, co zvolíte.
Buďte osobní
Všichni máme dost přání plných klišé a floskulí. Zkuste být osobnější a originální. Popřejte nejen klasické zdraví a štěstí, ale vymyslete něco netradičního a přibalte třeba i nějaký dárek – ideálně slevový kód na další nákup. Pak už jen dejte odkaz na vaše webové stránky a buďte si jisti, jelikož se vám po novém roce budou nové objednávky jen hrnout.
Nepromeškejte vhodný termín
Nezapomeňte PF odeslat nejpozději 14 dní před Vánocemi. Tak budete mít jistotu, že se doručí včas, než všichni zaklapnou notebooky, zhasnou světla v kancelářích a odeberou se domů slavit svátky.
Zdroj náhledového obrázku: Pixabay